مهاجم لورکوزن گزینه جانشینی هازارد در رئال مادرید

مهاجم لورکوزن گزینه جانشینی هازارد در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به تلاش ها برای تقویت ترکیبش در فصل آینده ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام هافبک انگلیسی دورتموند اصلی ترین گزینه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود اما باشگاه گزینه های دیگری را هم برای تقویت ترکیبش دنبال می کند.

رئال مادرید در این فصل در فاز هجومی با کمبود بازیکن مواجه بوده است چرا که وینیسیوس، رودریگو و بنزما تنها مهاجمان قابل اتکا هستند و بازیکنانی نظیر ماریانو دیاز و ادن هازارد کیفیت نازلی دارند و به نیمکت نشین دائمی تبدیل شده اند.

ماریانو در تابستان با اتمام قراردادش جدا می شود. ادن هازارد که گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و بدون احتساب مالیات سالی 14 میلیون یورو دستمزد می گیرد، تا تابستان 2024 قرارداد دارد اما مدیران رئال امیدوار هستند که این بازیکن پس از چهار فصل نیمکت نشینی، راضی شود که در تابستان بعدی از تیم برود.

مارکا گزارش داده است که در صورت جدایی هازارد، مدیران رئال به سراغ خرید موسی دیابی خواهند رفت. وینگر فرانسوی لورکوزن فصل درخشانی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا داشته است و مدیران رئال مادرید روی او به عنوان گزینه ای معقول حساب می کنند. قیمت دیابی حدود 50 میلیون یورو تخمین زده می شود.

4125