التعاون ترمز الاتحاد را کشید

التعاون ترمز الاتحاد را کشید

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای عربستان، تیم الاتحاد در یک بازی مهم مغلوب التعاون شد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های التعاون و الاتحاد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به قضاوت "باستین دانکریت" داور آلمانی در حالی انجام شد که تیم الاتحاد در صدر جدول به دنبال افزایش فاصله با النصر بود و التعاون در مکان هفتم جدول بود.

در این مسابقه تیم التعاون خیلی زود در دقیقه ۱۷ دروازه الاتحاد را توسط "فهدالرشیدی" مهاجم ۲۵ ساله باز کرد. همین بازیکن در دقیقه ۶۷ برای بار دوم دروازه الاتحاد را باز کرد. 

تیم الاتحاد در پی حمله های مکرر روی دروازه التعاون در دقیقه ۷۶ توسط "عبدالرزاق حمدالله" دروازه التعاون را باز کرد اما در ادامه بازی تلاش بازیکنان این تیم برای به تساوی کشاندن مسابقه نتیجه ای نداد و سرانجام دومین شکست فصل به شاگردان "نونو اسپرینتو سانتو" تحمیل شد. 

الاتحاد در حالی در این بازی شکست خورد که می توانست درصورت پیروزی مقابل التعاون هفتمین برد متوالی خود را کسب می کرد و می توانست با افزایش فاصله خود با النصر به ۹ امتیاز، به اولین قهرمانی لیگ بعد از ۱۴ سال بیش از گذشته نزدیک شود.

هم اکنون در جدول مسابقات، الاتحاد با ۵۹ امتیاز در صدر است و تیم های النصر و الهلال به ترتیب با ۵۶ و ۵۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

روز ۱۸ اردیبهشت در هفته بعدی مسابقات النصر میزبان الخلیج خواهد بود و الاتحاد با ابها بازی خواهد کرد. 

۱۹۷۹