زنده شدن امیدهای رونالدو و تیمش در لیگ عربستان

زنده شدن امیدهای رونالدو و تیمش در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و تیمش برای قهرمانی در لیگ عربستان به یک معجزه نیاز داشتند و به آن رسیدند.

به گزارش فوتبالی، شکست الاتحاد در مقابل التعاون به کورسوی امید برای النصر در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ عربستان تبدیل شده است. در حقیقت پیروزی التعاون مقابل صدرنشین بهترین خبر برای النصر بود. الاتحاد با نتیجه دو بر یک در مقابل التعاون شکست خورد و حالا اختلافش با النصر در رتبه دوم جدول به فقط سه امتیاز رسیده است.

التعاون رقابت در لیگ عربستان را زنده کرده است. در حقیقت به نظر می رسید که قهرمانی الاتحاد قطعی باشد اما در فاصله پنج بازی به پایان هر اتفاقی محتمل است. النصر همه تلاش خود را خواهد داشت تا هر پانزده امتیاز باقی مانده را کسب کند و امیدوار است که الاتحاد باز هم امتیاز از دست بدهد. 

نکته مهم این است که الاتحاد همچنان یک بازی سخت با الهلال پیش روی خود دارد که النصر امید زیادی دارد تا الهلال بتواند در آن بازی پیروز شود.  الهلال شنبه برای قهرمانی آسیا به مصاف اوراوا خواهد رفت که در صورت پیروزی برای بازی مقابل الاتحاد روحیه خواهند گرفت. 

النصر همچنان امیدوار است هر چند که آنها به خوبی می دانند که حق هیچ اشتباه دیگری ندارند. رونالدو و تیمش باید یک پایان فصل عالی با پنج پیروزی متوالی داشته باشند و امیدوار باشند که الاتحاد امتیاز از دست بدهد. سخت ترین بازی النصر تا پایان فصل مقابل الشباب خواهد بود که هدایتش به عهده ویسنته مورنو مربی اسپانیایی است و بازیکنانی نظیر سانتی مینا، بانگا و کریچوویاک در ان توپ می زنند.

4125