عکس؛ لحظه‌ای که لوک شاو در دقیقه 95 مرتکب خطای هند پنالتی شد

عکس؛ لحظه‌ای که لوک شاو در دقیقه 95 مرتکب خطای هند پنالتی شد

پایگاه خبری فوتبالی - برایتون موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر صفر منچستر یونایتد را شکست دهد و این پیروزی برایتون با اشتباه مرگبار لوک شاو در لحظه پایانی بازی به دست آمد.

به گزارش فوتبالی، لوک شاو، مدافع منچستر یونایتد در دقیقه 95 بازی یعنی آخرین دقیقه از وقت های تلف شده آخر بازی مرتکب یک اشتباه مرگبار شد. او در حالی که بازیکنان برایتون توپ را روی دروازه منچستر یونایتد سانتر کرده بود، با دست توپ را رد کرد و مرتکب خطای هند شد. داور مسابقه پس از بازبینی و چک کردن صحنه در مانیتور داور ویدیویی و استفاده از VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد و تصمیم داور کاملا درست بود. مک آلیستر، ستاره آرژانتینی برایتون این توپ را به گل تبدیل کرد و در نهایت منچستر یونایتد در آخرین لحظه از بازی بازنده این میدان شد.

در شبکه های اجتماعی، هواداران منچستر یونایتد به لوک شاو اعتراض و انتقاد می کنند و عملکرد او را با هری مگوایر مقایسه می کنند و معتقد هستند که حرکت لوک شاو مشابه با حرکات هری مگوایر بوده است و به این ترتیب او باعث بازنده شدن تیمش در آخرین دقیقه از بازی شده است. در هر صورت لوک شاو با کف دست و پنجه هایش به توپ ضربه زد و اشتباه بزرگی مرتکب شد.

تماشای پنالتی دقیقه آخری برایتون مقابل منچستر یونایتد

1470