استقبال از پیوستن مهاجم آمریکایی چلسی به میلان

استقبال از پیوستن مهاجم آمریکایی چلسی به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - ژیرو کریستین پولیسیچ را به هازارد تشبیه کرد و گفت که از حضور او در میلان خوشحال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اولیور ژیرو بازی با ستاره تیم ملی آمریکا، کریستین پولیسیچ را به بازی با هازارد در دوران حضورش در چلسی تشبیه کرد. او قبل از انتقال به میلان در تابستان 2021 مدتی با پولیسیچ هم تیمی بود و کنار او قهرمان چمپیونز لیگ شد، در آن سال پولیسیچ با گلش مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی آبی ها را به فینال فرستاد. پولیسیچ در چلسی دوران سختی را می‌گذارند و توسط فرانک لمپارد از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است اما ژیرو بی توجه به این موضوع او را با ستاره درخشان چلسی ادن هازارد مقایسه کرد و او را بازیکنی تعریف کرد که بودنش برای تیم مفید است.

ژیرو در این باره گفت :" او بازیکن شادی بود و همیشه انرژی مثبت داشت و لبخند به لب بود. خوش و بش با او کار آسانی بود و درک خیلی خوبی از هم در زمین بازی داشتیم، کمی شبیه به هازارد حتی با این‌که خیلی با کریستین بازی نکردم. او از آن دسته بازیکنان است که خیلی با مهارت است، می‌تواند دریبل بزند و یک مقابل دو ها را از میان بردارد. او می‌داند که چگونه از من در زمین بازی استفاده کند و بالعکس.  ما دوران خوبی باهم داشتیم و امیدوارم ار دست مصدومیت ها خلاص شود، بهتر شود و دقایق بازی متداوم به دست بیاورد چرا که بازیکن خیلی خیلی با استعدادی است. "

وقتی از او در مورد اینکه آیا پولیسیچ در میلان جواب خواهد داد یا نه این گونه پاسخ داد:" من فکر می‌کنم افراد اینجا عاشق او خواهند شد، او اسم و رسم بزرگی در اروپا دارد پس قطعا می‌تواند به ما کمک کند. "

2102