گزارش ایرنا/ چرا سازمان لیگ فوتبال پاسخ نامه‌های پیکان را نداد؟

گزارش ایرنا/ چرا سازمان لیگ فوتبال پاسخ نامه‌های پیکان را نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی- انتخاب ورزشگاه آزادی برای دیدار پیکان و پرسپولیس در حالی است که ادعا می‌شود سازمان لیگ برتر فوتبال ایران پاسخ ۲ نامه تیم پیکان درباره میزبانی را نداده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری ایرنا، دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در شرایطی عصر روز شنبه از ساعت ۱۸ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد که تعیین محل برگزاری این دیدار پر حرف و حدیث بود و با انتقاد شدید سایر تیم‌ها به خصوص استقلال همراه بود.

پیکان از ماه‌ها قبل خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج بود اما به خاطر مخالفت شورای تامین این اتفاق رخ نداد.

ورزشگاه پاس قوامین دومین ورزشگاه مد نظر پیکانی‌ها بود که ابتدا فدراسیون عنوان کرد که بازی در آنجا برگزار می‌شود اما امروز سازمان لیگ محل برگزاری این دیدار را ورزشگاه آزادی اعلام کرد.

در همین راستا پیکانی‌ها به هیچ وجه توانایی پرداخت هزینه ورزشگاه مورد نظر را ندارند و از دلایلی که این تیم اوایل فصل مسابقاتش را از ورزشگاه دستگرد به کرج برد، موضوع پول ورزشگاه بود چرا که ظاهرا برگزاری بازی در اکباتان بیش از ۲۵۰ میلیون هزینه داشت و این رقم در انقلاب کرج از نصف این میلغ هم کمتر بود.

با این حال پیکان مشکلات مالی زیادی دارد که در چند روز گذشته منجر به اعتصاب بازیکنان و اعضای این تیم شده بود اما مسوولان این باشگاه امروز بخشی از پول را به اعضای تیم پرداخت کردند تا تیم به تمرینات بازگردد.

از طرفی پیکانی‌ها دوبار به سازمان لیگ نامه زدند که هر دو بار نامه بی‌جواب مانده و پرسپولیس هم نامه‌ای به پیکان بابت برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی نداده بود تا سازمان لیگ خودش محل برگزاری دیدار ۲ تیم را مشخص کند.

مسوولان پیکان از طرفی معتقد هستند که بلیت فروشی، تبلیغات محیطی و بحث درآمدزایی بازی باید به پیکان برسد و به هیچ وجه از موضعشان کوتاه نخواهند آمد.

با این حال پیکان با انتشار بیانیه‌ای طی ساعات آتی به این ابهامات واکنش خواهد داشت.

2636