واکنش دورتموند به شایعه توافق رئال مادرید با بلینگام

واکنش دورتموند به شایعه توافق رئال مادرید با بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه دورتموند به مذاکرات پیشرفته رئال مادرید با جود بلینگهام واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند درمورد نزدیک‌تر شدن رئال مادرید به جذب بلینگهام توسط خبرنگاران مورد سوال قرار گرفت.

پس از یک جلسه مهم بین پدر بلینگهام و جونی کالافات مسئول مذاکراتی رئال مادرید در اوایل این هفته، این هافبک انگلیسی از همیشه به در های سانتیاگو برنابئو نزدیک تر شده است.

لیورپول که از رقابت بر سر بلینگهام در ماه آوریل کنار کشید،  منچستر سیتی و رئال مادرید را در این نبرد تنها گذاشت. دورتموند هم‌چنین امیدوار بود او قرارداد جدیدی را همراه با بند آزاد سازی عادلانه ای برای تابستان سال 2024 امضا کند.

دورتموند در کنار این‌که به خواسته بلینگهام احترام می‌گذارند و سد راه او نمی‌شوند، قاطعانه خواستار مبلغ 144 میلیون پوند هستند که رکورد نقل و انتقالاتی این تیم را خواهد شکست، رکوردی که با انتقال عثمان دمبل به بارسلونا ثبت شد.

هرچند که دنیای فوتبال منتظر انتقال بلینگهام به آلمان است، دورتموند تا به حال چیزی از این بازیکن 19 ساله یا تیم مادریدی در تایید ایت انتقال دریافت نکرده است، هم‌چنین سباستین کل در این مورد گفت :"ما می‌خواهیم که در بوندسلیگا قهرمان شویم و این اولویت ماست و هرچیز دیگری در حال حاضر در رده بعد قرار دارد."

2102