جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا ادامه لالیگا را از دست می‌دهد

جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا ادامه لالیگا را از دست می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال به تازگی به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا تبدیل شده و همین مسئله باعث شده تا نگاه های زیادی به سوی او جلب شود.

به گزارش فوتبالی، یامال حالا در لیست جولن گررو سرمربی تیم زیر 17 سال اسپانیا برای حضور در مسابقات یورو در مجارستان قرار گرفت. در حقیقت بازیکن بارسلونا در لیست 26 نفره راه یافته است و باید در اردو حضور پیدا کند. از این لیست 26 نفره، 20 بازیکن به مجارستان سفر می کنند و شش نفر خط می خورند. اردو از روز دوشنبه آغاز می شود و بدین ترتیب ژاوی در ادامه فصل، لامین را از دست خواهد داد و این بازیکن در خدمت تیم نوجوانان اسپانیا خواهد بود.

لامین یامال پیش از این در لیست تیم زیر 19 سال اسپانیا هم قرار گرفت و دقایقی را مقابل آلمان بازی کرد. اسپانیا در یوروی زیر 17 سال باید به مصاف ایتالیا، اسلوونی و صربستان برود. این بازیکن پدری مراکشی و مادری گینه ای دارد اما به نظر می رسد که تصمیم گرفته که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. 

در حال حاضر مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا هر چه زودتر قرارداد یامال را تمدید کنند تا او را از دسترس باشگاه هایی که به دنبال اغوایش هستند، دور کنند. این بازیکن هنوز شانزده ساله نشده اما با این وجود بسیاری از باشگاه ها به دنبال جذب او هستند.

4125