درخواست آزمون از بردیف: صفا را به تراکتور بیاور!

درخواست آزمون از بردیف: صفا را به تراکتور بیاور!

پایگاه خبری فوتبالی - سردار آزمون می‌گوید او باعث حضور صفا هادی در تراکتور شده است.

به گزارش فوتبالی، صفا هادی هافبک عراقی تراکتور یکی از بازیکنانی است که با سردار آزمون دوستی دیرینه دارد و گفته می‌شد مهاجم ترکمن، صفا را به قربان بردیف پیشنهاد داده که اکنون آزمون این موضوع را تایید می‌کند.

مهاجم تیم ملی در رابطه با دوستی خود با صفا عنوان داشت: "صفا وقتی به روسیه هم که آمد، با خواهش‌های من بود. به ایجنت‌ها او را پیشنهاد دادم که وی را به لیگ روسیه بیاورید چرا که می‌تواند پیشرفت کند."

سردار البته صفا را بازیکنی خوش‌شانس نمی‌داند: "یک سری بازیکنان در فوتبال خیلی خوش‌شانس هستند مثل خودم! از ۱۴ سالگی فوتبال را آغاز کردم که در ۱۵ سالگی به تیم ملی نوجوانان رسیدم. خیلی‌ها باید پله پله پیش روند ولی برای من شانسی هم بوده است. مثلا باید یک جایی بازی می‌کردم که مربی نوجوانان اتکای گرگان ما را دید و خوشش آمد. رفتم در اتکا آقای گل نوجوانان شدم و به تیم ملی هم دعوت شدم."

وی ادامه داد: "اما برخی بازیکنان مثل صفا هادی اینطور نیستند! فکر کنم اولین بازی یا دومین بازی در لیگ روسیه بود که کارت قرمز گرفت. برای بازیکنی که در یک لیگ ناشناس و جوان است، کارت قرمز گرفتن یک نوع ریسک است و این‌طور بود که در روسیه با وی کنار نیامدند. البته من می‌دانم که چه بازیکن خوبی است و چقدر در زمین تلاش می‌کند و چقدر هم جنگنده است."

مهاجم بایرلورکوزن فاش ساخت که ابتدای فصل هافبک عراقی را به قربان بردیف پیشنهاد داده است: "با قربان بردیف در هتل نشسته بودیم که به وی گفتم قربان! یکی از هافبک دفاعی‌هایت باید حتما صفا هادی باشد چرا که صفا به تیمت می‌تواند در لیگ ایران خیلی کمک کند که خدا را شکر همین طور هم شد. البته اوایل برایش کمی سخت بود که برای هر بازیکنی طبیعی است و بعد از مدتی که روی غلتک افتادی دیگر تمام است و نمی‌توانی آن بازیکن را کنترل کنی! صفا هم از این دست بازیکنان است و برایش خوشحالم و بابت اینکه تا ۲۰۲۴ تمدید کرده به وی تبریک می‌گویم. امیدوارم همین طور ادامه دهد و در لیگ‌های خیلی بهتر هم بازی کند."

1997