جنجال جدید فوتبال اسپانیا: اتهام فساد مالی به چهار داور

جنجال جدید فوتبال اسپانیا: اتهام فساد مالی به چهار داور

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پرونده نگریرا به نظر می رسد که همچنان پرونده های جدیدی از فساد داوران در فوتبال اسپانیا رو می شود.

به گزارش فوتبالی، وبسایت "ال دباته" گزارش داده است که دادستانی ضدفساد در کشور اسپانیا تحقیقات را در مورد سرمایه و املاک چهار داور سابق و کنونی آغاز کرده است : کارلوس کلوس گومز، هایمه لاتره، آلخاندرو هرناندز هرناندز و خوزه ماریا سانچز مارتینز. 

کمیته ضدفساد در حال تحقیق است تا بفهمد که این داوران ثروت خود برای خرید املاک را از کجا به دست آورده اند. کلوس گومز داور بازنشسته و سرپرست اتاق داور ویدیویی یکی از افرادی است که مورد تحقیقات قرار دارد. این داور مجموعا هفت ملک (شامل انباری و پارکینگ) به ارزش یک میلیون یورو  را تحت تملک خود دارد.  هایمه لاتره هفت ملک تحت تملک خود دارد که همه آنها را در 2020 در اختیار دارد. وی سرپرست اتاق داور ویدیویی در فینال کوپا دل ری میان رئال مادرید و اوساسونا خواهد بود. آلخاندرو هرناندز هرناندز دیگر داوری است که املاکی را بین سالهای 2019 تا 2021 به ارزش یک میلیون یورو خریده است. خوزه ماریا سانچز مارتینز داور فینال کوپا نیز املاکی را در شهر مورسیا تحت اختیار خود دارد.

کمیته ضدفساد اسپانیا در گزارشی 55 صفحه ای همه املاک این داوران را زیر نظر گرفته و در تلاش است تا بفهمد که آیا ثروت این بازیکنان به صورت قانونی به دست آمده یا غیرقانونی.

4125