اقدام عجیب مورینیو: با میکروفون وارد زمین شد!

اقدام عجیب مورینیو: با میکروفون وارد زمین شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رم نتوانست در زمین مونزا پیروز شود تا مورینیو برای یک بار دیگر برای این که از زیر فشار شانه خالی کند، تقصیر را گردن داور بازی بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، جالوروسی ها به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا در رتبه هفتم قرار بگیرند و خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حس کنند. مورینیو در پایان بازی  در ابتدا در مورد خستگی بازیکنانش صحبت کرد:"شرایط آسانی نیست. بازیکنانی درون زمین داشتیم که به خاطر خستگی مشکلات زیادی داشتند. بازیکنان ما همه تلاش خود را داشتند. بازیکنانی نظیر مانچینی، پلگرینی و کریستانته خیلی خسته بودند. برخی بازیکنان ما کیفیتش را ندارند تا در این سطح به تلاش ادامه بدهند. نیمکت ما عملا ناتوان است. بازیکنان ما با غرور زیادی کار می کنند و تا اخرین دقیقه فصل نیز حامی آنها خواهم بود."

مربی پرتغالی از طرفی در حمله ای شدید به داور بازی گفت:"چیفی بدترین داوری است که در کل عمرم دیده ام. در نتیجه بازی تاثیر چندانی نگذاشت اما داور ضعیفی است. از نظر فنی دچار ضعف است و با هیچ کسی ارتباط نمی گیرد. به بازیکنی کارت قرمز داد که به علت شدت خستگی در دقیقه 96 سر خورده بود. رم به اندازه تیم های دیگر قدرت ندارد تا بگوید که نمی خواهد برخی داوران برایش قضاوت کنند. باید رم هم از این نظر قدرت بیشتری پیدا کند.در 20 دقیقه پایانی قید کار با تیم را زدم چرا که می دانستم در غیر این صورت کارت قرمر می گیرم. همیشه با این داور این اتفاقات رخ می دهد. اعتراف می کنم که امشب با میکروفون وارد زمین شدم تا صدایم را ضبط کنم و از خودم محافظت کنم. ساکت ماندم چرا که شنبه می خواهم در مقابل تیم قدرتمندی نظیر اینتر در کنار معدود بازیکنانم باشم."

صحبت های مورینیو با واکنش هایی همراه شده است و حتی جوزپه چینه دادستان فدرال پرونده صحبت های وی علیه چیفی داور وی را باز کرده و احتمال محرومیت مربی پرتغالی از حضور مقابل اینتر وجود دارد. رم فعلا دو امتیاز با اینتر در رتبه چهارم فاصله دارد و این بازی برایشان بسیار کلیدی است.

4125