مذاکره تیم بکام با مسی؛ علاقه بارسلونا به مهاجم کریستال پالاس

مذاکره تیم بکام با مسی؛ علاقه بارسلونا به مهاجم کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی ، یک از بزرگترین اهداف شیخ جاسم جذب امباپه برای یونایتد است.

به گزارش فوتبالی، بحث فروش باشگاه منچستر یونایتد توسط گلیزر ها این روزها بیش از پیش داغ شده است و شیخ جاسم یکی از مشتریان اصلی این تیم برنامه های جذابی از جمله جذب امباپه دارد. باهم چندتا از اخبار داغ نقل و انتقالات روز را مرور می‌کنیم.

اگر برنامه شیخ جاسم برای خرید باشگاه منچستر یونایتد با موفقیت پیش برود، او مایل است تا ستاره هایی نظیر امباپه، کینگزلی کومان و کاماوینگا را به اولترافورد بیاورد، هم‌چنین او دیگر علاقه ای به جذب نیمار ندارد. (Bild)

وخورست مهاجم یونایتد مایل به ماندن در این تیم است اما باشگاه هنوز تصمیم نگرفته که قراداد قرضی او را افزایش بدهند یا او را به صورت دائمی از برنلی به خدمت بگیرند. (Daily Telegraph)

رئال مادرید در حال انجام مذاکرات پیشرفته با جود بلینگهام ستاره جوان انگلیسی دورتموند می‌باشند در حالی که سیتیزن ها هنوز امید دارند بتوانند این بازیکن را برای پیوستن به بخش آبی رنگ شهر منچستر متقاعد کنند. (BBC Sport)

دورتموند از اظهار نظر درباره هرگونه توافقی با رئال مادرید سر باز زده است. (Sky Sport Germany)

تیم اینتر میامی آماده است تا با حریف عربستانی خود، الهلال برای جذب لئو مسی به رقابت بپردازد. بارسلونا نیز برای احتمال بازگشت این ستاره آرژانتینی که تابستان از پی اس جی جدا خواهد شد در حال مذاکره می‌باشد. (Guardian)

آبی اناری ها هم‌چنین برای جذب رایگان ویلفرد زاها مهاجم کریستال پالاس دست به کار شده اند. آرسنال، چلسی و یوونتوس هم به این بازیکن علاقه مندند.

آرسنال هم‌چنین برای جذب هم تیمی ویلفرد زاها، مارک گوئهی در کنار دکلان رایس از وستهم و موسی دیابی از بایرلورکوزن تلاش می‌کند. (Daily Mail)

.چلسی در تلاش است تا رومئو لاویا، هافبک تیم ساوتهمپتون را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند. این مذاکرات با تایید مائوریتسیو پوچتینو انجام شکل گرفته است. (Football Insider)

2102