سفر حدادی به آمریکا به دلیل کرونا به تعویق افتاد

سفر حدادی به آمریکا به دلیل کرونا به تعویق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی- هاشم صیامی از تعویق سفر احسان حدادی به آمریکا خبر داد و گفت: ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران به دلیل کرونا نمی‌تواند اردیبهشت ماه به این کشور سفر کند.                                        

به گزارش فوتبالی، احسان حدادی پرتابگر المپیکی ایران مدت‌هاست در کیش به تنهایی تمرین و خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کند.

وی مدتی پیش در رسانه‌ها اعلام کرد که برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو باید به آمریکا اعزام شود تا در کنار مک ویلکینز مربی آمریکایی خود به تمرین بپردازد.

این تهدید او کارساز شد و هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی تصمیم گرفت تا او را هرطور شده به این سفر بفرستد و حتی گفت که باید با افتخار از حدادی در بازی‌های آسیایی خداحافظی کنیم.

قرار شد تا حدادی با کمک کمیته ملی المپیک و فدراسیون پانزدهم اردیبهشت راهی آمریکا شود و در دو مسابقه آزاد این کشور شرکت کند، اما صیامی در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که سفر وی به تعویق افتاده است و گفت: حدادی از آنجایی که در ایام عید کرونا گرفته بود و سه هفته نتوانست تمرین کند سفرش را به تعویق انداختیم و قرار شد تا اوایل خرداد راهی این مسابقات شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: باید برای ورزشکاران هزینه کرد تا بتوانند مدال کسب کنند. تیمور غیاثی سه سال در آلمان تمرین می‌کرد و تمرین دوومیدانی‌کاران در کشورهای خارجی عجیب نیست و باید آنها را اعزام کنیم.

5960