صحبت‌های هالند پس از زدن رکورد تاریخی لیگ برتر

صحبت‌های هالند پس از زدن رکورد تاریخی لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی با گلزنی مقابل وستهام رکورد آلن شیرر را زد و حالا به فکر بازی بعدی مقابل لیدز یونایتد است.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های منچسترسیتی و وستهام از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت سیتیزن‌ها با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. یکی از گل‌های سیتی را در این بازی، ارلینگ هالند به ثمر رساند تا این ستاره نروژی 35 گله شود و به رکورد بیشترین گل در یک فصل دست پیدا کند. رکورد قبلی با 34 گل در اختیار آلن شیرر بود. این پنجاه و یکمین گل هالند در این فصل در تمامی رقابت‌ها بود و حالا بعد از اینکه رکورد شیرر را زد، شاید به فکر زدن رکورد 63 گل دیکسی دین باشد.

به نقل از سایت گل، هالند در این باره گفت: "فعلاً به فکر شکستن رکورد دیکسی دین نیستم. می خواهم بخوابم، بیدار شوم و به فکر بازی با لیدز یونایتد باشم. بازی در مقابل لیدز با سرمربی جدید آسان نخواهد بود. نمی توانم به فکر رکوردزنی باشم، در غیر این صورت دیوانه خواهم شد. به خانه خواهم رفت، کمی بازی خواهم کرد، غذا خواهم خورد و سپس می خوابم. فردا باید به لیدز یونایتد فکر کنم."

4416