هالند رکورد تاریخی لیگ برتر انگلیس را شکست

هالند رکورد تاریخی لیگ برتر انگلیس را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی در یک بازی معوقه از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفته است و در این بازی که هنوز به پایان نرسیده است با نتیجه دو بر صفر از وستهام پیش افتاده است و دوباره دارد صدر جدول را از آرسنال پس می گیرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل دوم منچستر سیتی را ارلینگ هالند در دقیقه 70 روی پاس جک گریلیش به ثمر رساند. هالند با این گلی که به ثمر رساند، به تعداد 35 گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس رسید و رکورد شکنی کرد.

تاکنون هیچ بازیکنی نتوانسته بود در یک فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس 35 گل به ثمر برساند. این در حالی است که هالند هنوز چند بازی دیگر فرصت دارد و از سوی دیگر تنها 22 سال دارد.

رکورد قبلی به طور مشترک در اختیار آلن شیرر و اندی کول بود که موفق شده بودند در یک فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس 34 گل به ثمر برسانند اما اکنون هالند از آن رکورد عبور کرده است و خودش رکورد دار شده است.

در فصل 2017/18 محمد صلاح به این رکورد نزدیک شد و موفق شد 32 گل به ثمر برساند اما هرگز نتوانست این رکورد را بشکند و اکنون ارلینگ هالند در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس آن را شکسته است.

1470