اولین صحبت‌های مردی که می‌خواهد به «فرشته نجات» لیدز تبدیل شود

اولین صحبت‌های مردی که می‌خواهد به «فرشته نجات» لیدز تبدیل شود

پایگاه خبری فوتبالی - سم آلاردایس ،متخصص بقا این‌بار قرار است فرشته نجات لیدز شود.

به گزارش فوتبالی، سم آلاردایس با تجربه ملقب به بیگ سم، که برای کمک به لیدز برای فرار از سقوط آماده می‌شود ادعا کرده است که به خوبی پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و میکل آرتتا است.

آلاردایس جایگزین گارسیا خواهد شد و 4 بازی سرنوشت ساز و سخت را مقابل منچستر سیتی، وستهم، نیوکاسل و تاتنهام را در پیش خواهد داشت. سرنوشت آن ها همچنان در دستان خودشان است هرچند بازی های باقی مانده بسیار سخت هستند. لیدز یونایتد در رده 17 ام و خارج از منطقه سقوط قرار دارد اما نسبت به اورتون رده 19 امی تنها یک تفاضل گل و یک امتیاز بیشتر دارد که به آن ها فرصتی برای خطا کردن نمی‌دهد. آلاردایس در حالی که سختی باری که بر دوشش می‌باشد را می‌داند اما مصرانه اعتقاد دارد که توانایی لازم برای به انجام رسیدن این ماموریت بنظر غیرممکن را دارد.

بیگ سم در این باره گفت :" من ممکن است 68 سال داشته باشم و پیر و فرتوت بنظر برسم اما هیچکس در حوزه مربیگری از من بالاتر نیست، نه پپ، نه کلوپ، نه آرتتا. همه ی این مسئولیت با من است، آن ها هرکاری می‌خواهند بکنند، من هم کار خودم را می‌کنم. وقتی بحث علم فوتبالی پیش می‌آید نمی‌گویم که از آن ها بهترم ولی قطعا به خوبی آن ها هستم. "

آلاردایس به این موضوع اشاره کرد که زمان کم باقی مانده به او فرصت جا انداختن راه و روشش درون باشگاه را نمی‌دهد اما قول داد که همه وجود خود را برای حفاظت از میراث لیدز بگذارد.

2102