پنج ستاره‌ای که رتکلیف می‌خواست برای منچستریونایتد بخرد

پنج ستاره‌ای که رتکلیف می‌خواست برای منچستریونایتد بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - سر جیم رتکلیف تاجر بریتانیایی یکی از مشتریان اصلی منچستریونایتد بود و حتی پنج خرید اصلی خود برای این تیم را مشخص کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مالک شرکت اینئوس جدی ترین رقیب شیخ جاسم قطری برای خرید سهام منچستریونایتد بود. شیخ جاسم برای خرید صد در صد سهام منچستریونایتد پنج میلیارد پوند پیشنهاد داده بود در حالی که رتکلیف فقط 69 درصد از سهام باشگاه را می خواست. در حقیقت رتکلیف با این اقدام می خواست به خانواده گلیزر اجازه بدهد تا همچنان بخشی از سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد.

رتکلیف در پیشنهاد خود خواستار این شده بود تا کنترل نقل و انتقالات را هر چه زودتر در اختیار بگیرد.  "فوتبال ترنسفرز" گزارش داده است که رتکلیف پنج خرید کهکشانی را برای منچستریونایتد در نظر گرفته بود:  اولویت اول تاجر بریتانیایی این بود که قرارداد مارکوس رشفورد تمدید شود و بعد از آن به سراغ خریدها برود.

رتکلیف  به شدت به خرید ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای و 120 میلیون یورویی ناپولی علاقه داشت و البته به جذب هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس نیز فکر می کرد که به سال پایانی قراردادش در تاتنهام رسیده است. اکسل دیساسی مدافع موناکو، فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا و دکلان رایس از وستهام دیگر گزینه های مورد نظر رتکلیف برای تقویت شیاطین سرخ بودند.

4125