تغییر نظر بازیکن ژاپنی در مورد خوشحالی گل مقابل رئال مادرید

تغییر نظر بازیکن ژاپنی در مورد خوشحالی گل مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تاکفوسا کوبو مهاجم سوسیه داد در مقابل تیم سابقش رئال مادرید در بازی سه شنبه شب در لالیگا گلزنی کرد و نحوه خوشحالی او به موضوعی جنجالی و مورد بحث در میان هواداران تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 21 ساله ژاپنی در سال 2019 از اف سی توکیو به رئال مادرید ملحق شد و در دوران حضورش در رئال قرضی به تیم هایی نظیر ویارئال، ختافه و مایورکا رفت. این بازیکن ژاپنی در تابستان گذشته در حالی از رئال مادرید به سوسیه داد رفت که نیمی از حق انتقالش در اختیار رئال مادرید باقی ماند. رئال برای فروش نیمی از مبلغ انتقال کوبو 6 میلیون یورو دریافت کرد و همچنان می تواند از فروش او در آینده درآمدزایی کند.

کوبو نقشی کلیدی در تیم ایمانول الگواسیل در این فصل داشته که در 39 بازی خود هشت گل زده است. ملی پوش ژاپنی در پیروزی سوسیه داد مقابل تیم سابقش نقشی کلیدی داشت و از اشتباه میلیتائو به خوبی استفاده کرد و گل اول تیمش را به ثبت رساند. در حقیقت پاس به عقب اشتباه بازیکن برزیلی باعث شد تا کوبو این فرصت را به دست بیاورد تا دروازه خالی رئال مادرید را باز کند.

در ابتدا به نظر می رسید که کوبو قصد خوشحالی مقابل تیم سابقش را ندارد اما نظرش را عوض کرد و بعد از آن خوشحالی کرد.  مشخص نیست که کوبو چرا نظرش را در مورد خوشحالی کردن تغییر داده اما این بازیکن اعلام کرد که قصد بازگشت به رئال مادرید را ندارد. تاکه در پایان بازی گفت:" فصل آینده در باشگاه سوسیه داد حضور خواهم داشت."

4125