چلسی در چه صورتی به لیگ دسته دو انگلیس سقوط می‌کند؟

چلسی در چه صورتی به لیگ دسته دو انگلیس سقوط می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ انگلیس تجربه کرد و خطر سقوط همچنان روی سر آبی پوشان لندنی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، زمانی که لمپارد به عنوان سرمربی موقت چلسی به جای گراهام پاتر منصوب شد، تنها توقع از او این بود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بر رئال مادرید غلبه کند اما به هدفش نرسید.  چلسی از طرفی امیدوار بود که در لیگ انگلیس بتواند نتایج آبرومندی کسب کند. 

شرایط چلسی زیر نظر لمپارد وحشتناک بوده است و هواداران خواستار کناره گیری او هستند. چلسی حالا با شکست در مقابل آرسنال شرایطش از قبل هم بدتر شده است. در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ انگلیس، تیم لمپارد فقط 9 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و خطر سقوط به لیگ دسته دو برای تیم تاد بولی به شدت جدی است. 

اگر چلسی در مقابل بورنموث شکست بخورد، شرایط برای آنها خیلی خطرناک می شود چرا که در جدول از آنها عبور خواهند کرد. ناتینگام فارست، لسترسیتی و لیدز تیم های دیگری هستند که باید تلاش کنند تا اختلاف 9 امتیازی خود با چلسی را در پنج بازی آینده جبران کنند. ولورهمپتون به سه امتیاز بیشتر از چلسی نیاز دارد و وستهام نیز به شش امتیاز بیشتر از لندنی ها نیاز دارد. 

لمپارد دو شکست هم مقابل رئال مادرید داشته تا کار را با شش شکست متوالی آغاز کند. این مربی 44 ساله و تیمش باید به مصاف بورنموث، ناتینگام فارست، منچسترسیتی، منچستریونایتد و نیوکاسل بروند.

اگر چلسی در پنج بازی آینده اش سه امتیاز یا کمتر کسب کند و تیم های پایین تر امتیازات بیشتری کسب کنند، چلسی ممکن است سقوط کند. چلسی اما با کسب چهار امتیاز از پنج بازی بعدی بقای خود را قطعی می کند.

4125