صحبت‌های آرتتا در مورد پیروزی مقابل چلسی

صحبت‌های آرتتا در مورد پیروزی مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا پس از پیروزی مقابل چلسی از اعتماد به نفس تیمش تقدیر کرد.

به گزارش فوتبالی، آرتتا پس از برد قاطع 3-1 مقابل چلسی از جاه طلبی و کیفیت بازیکنانش تقدیر کرد.

توپچی ها پس از چهار بازی بدون برد که شامل باخت 4-1 در ورزشگاه اتحاد بود، صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کردند و این اتفاق آسیب جدی به هدف قهرمانی آن‌ها زد، اما آن‌ها به پشتوانه طرفداران خود در ورزشگاه امارات به این روند پایان دادند و در یک نیمه اول فوق العاده سه گل به حریف همشهری بحران‌زده خود چلسی زدند تا بر مشکلات فرانک لمپارد بیافزایند. بازی در نهایت با جبران یک گل توسط مادوئکه با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

میکل آرتتا در مصاحبه پس از بازی ضمن تحسین ذهنیت بازیکنانش گفت:” ما می‌خواستیم این بازی را با شیوه متفاوتی نسبت به بازی های گذشته شروع کنیم و این کار را از دقیقه اول بازی انجام دادیم. تیم به بهترین شکل خود بازگشته است، میزان زیادی انرژی، عزم، کیفیت و تحرک در بازی مان وجود داشت و ما واقعاً می‌خواستیم بازی را ببریم. از همان لحظه اول بازی از هوادارانمان انرژی گرفتیم، ۲ گل عالی زدیم، کنترل بازی را در دست گرفتیم و کاملاً لایق برد بودیم.”

او همچنین ادامه داد:” ما میخواستیم که ثابت کنیم جاه‌طلبی لازم را داریم من این را در روزهای گذشته در تمرینات می‌دیدم و به خوبی برای این بازی آماده شدیم. از نظر روحی به شرایط خوبی بازگشتیم و به سطح خوبی از انرژی رسیدیم، چند هفته سخت و چند بازی بسیار دشوار را پشت سر گذاشتیم که بازی های بسیار احساسی بودند، امروز ما دوباره به صدر جدول برگشتیم بگذارید ببینیم چه پیش می آید."

2102