خداحافظ آقای لیونل مسی

خداحافظ آقای لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از پاریسن ژرمن مورد استقبال ژروم روتن قرار گرفت که می گوید دوران حضور او در فرانسه یک "شکست کامل" بوده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سه بر یک پاریسن ژرمن مقابل لوریان در روز یک شنبه، لیونل مسی بدون اطلاع دادن به سران باشگاه، به عربستان سعودی سفر کرده و همین موضوع، خشم سران پاریسن ژرمن را برانگیخته و شب گذشته رسماً اعلام شد که مسی به خاطر همین حرکت، دو هفته از حضور در باشگاه پاریسن ژرمن محروم خواهد شد و هیچ دستمزدی دریافت نخواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، ژروم روتن وینگر سابق پی‌اس‌جی که یکی از منتقدان بزرگ مسی در 2 سال اخیر بوده به RMC Sport گفت: "حقیقتاً از شنیدن این اخبار لذت نمی برم. این اخبار بیشتر مرا اذیت می کند، چون شما می دانید که من درباره حضور مسی در پاریسن ژرمن چه فکر می کنم، درباره آمدنش، درباره اینکه چرا می خواهد قراردادش را تمدید کند. این فقط مربوط به مسائل مالی است. پاریسن ژرمن تنها باشگاهی در اروپا بود که می توانست به او چیزهایی بدهد که می خواهد. تنها باشگاه و باز هم می گویم تنها باشگاه. او می خواهد به بارسلونا برگردد، اما نمی تواند، پس به همین خاطر تلاش می کند تا قراردادش را تمدید کند و از مالکان قطری بیشتر پول بگیرد. اما حالا وقت خداحافظی است آقای لیونل مسی. خداحافظ."
4416