نیمار به‌درد منچستریونایتد نمی‌خورد

نیمار به‌درد منچستریونایتد نمی‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها ستاره اسبق منچستریونایتد معتقد است که نیمار در لیگ برتر انگلیس خواهد درخشید، اما به درد منچستریونایتد نخواهد خورد. 

به گزارش فوتبالی، شایعات و اخبار زیادی درباره آینده مبهم نیمار در پاریسن ژرمن به گوش می رسد. در این اواخر رسانه‌های نزدیک به پی‌اس‌جی ادعا کردند که ناصر الخلیفی به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر نیمار است و به همین خاطر، شیاطین سرخ به این وینگر برزیلی لینک شده‌اند. نیمار قرارداد بلند مدتی با پاریس دارد، اما به خاطر مشکلات جسمانی و همچنین دور بودن از اوج خود، به نظر می رسد که به روزهای آخرش در پاریسن ژرمن نزدیک است. به جز منچستریونایتد، چلسی نیز به این وینگر 31 ساله لینک شده.

به نقل از سایت گل، ساها در این باره گفت: "برای لیگ برتر انگلیس نکته بسیار مهمی است که نیمار در انگلستان بازی کند، چون بازیکن بسیار بزرگی است. او خیلی خوب تماشاگردان را سرگرم می کند، اما می توانم درک کنم که چرا برخی از باشگاه‌ها تمایلی به خرید نیمار ندارند. من طرفدار بزرگ نیمارم، اما به نظرم در سه سال اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. دوست ندارم او در لباس منچستریونایتد ببینم. ساختار تیمی بسیار مهم است و حضور نیمار ممکن است به این باشگاه لطمه بزند."

4416