انگشت اتهام کاپیتان چلسی به سمت تاد بولی

انگشت اتهام کاپیتان چلسی به سمت تاد بولی

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی انگشت اتهامش را به سمت مالک چلسی، تاد بولی گرفت و اذعان کرد که این باشگاه، مشکلات فراوانی در خارج از زمین دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم‌های آرسنال و چلسی در استادیوم امارات مقابل هم صف آرایی کردند. در 34 دقیقه ابتدایی توپچی‌ها کار را تمام کردند و 3 گل به ثمر رساندند تا تک گل نونی مادوکه در نیمه دوم تاثیری نداشته باشد و آن‌ها با حساب 3-1 به پیروزی برسند. لمپارد 3 هفته پیش به عنوان سرمربی موقت چلسی انتخاب شد و در طول 6 بازی اخیر، اصلا نتوانسته حتی یک امتیاز به دست بیاورد و همه بازی‌ها را واگذار کرده است. آبی‌های لندن در طول شش بازی، 12 گل خورده‌اند.

به نقل از سایت گل، آزپیلیکوئتا پس از پایان بازی گفت: "این بدترین روند چلسی در طول چند هفته، از زمان ورودم به باشگاه است. ما کسانی هستیم که در زمین حضور داریم و باید شرایط را تغییر بدهیم. برای ما و هواداران خیلی سخت است، اما باید با این مسئله کنار بیاییم. در خارج از زمین، مسائل زیادی است که باید به آن رسیدگی کنیم."

"در نیمه اول خیلی عقب بودیم. ما دانیم که آن‌ها تیم خطرناکی هستند و با تعداد نفرات بالا حمله می کنند، اما می بایست بهتر عمل می کردیم."

4416