انتقاد بازیکن اسبق آرسنال از مدافع پراشتباه

انتقاد بازیکن اسبق آرسنال از مدافع پراشتباه

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی باور دارد آرسنال با وجود امثال هولدینگ در خط دفاعی نمی‌تواند جام ها را ببرد؛ خرید ویرا اشتباه بود.

به گزارش فوتبالی، امانوئل پتی بازیکن سابق آرسنال، این تیم با حضور هولدینگ نمی‌تواند جام ها را ببرد.

آرسنال پس از باخت در بازی رو در رو به منچستر سیتی کنترل کورس قهرمانی را از دست داد. هولدینگ که به عنوان جایگزین ویلیام سالیبا مصدوم به ترکیب آرسنال اضافه شده است در حال تقلا برای جا افتادن در ترکیب بوده است. او که در مقابل هالند به راحتی به بازی گرفته شد و پتی باور دارد که آرسنال در صورت ادامه حضور این مدافع شانسی برای کسب عناوین مختلف ندارد و عملکرد ضعیف او حتی روی اعتماد به نفس گابریل ماگالائش در قلب دفاع و به تبع آن کل تیم تأثیر منفی می‌گذارد.

او در این باره گفت :" من نمی‌خواهم از هولدینگ انتقاد کنم، او تمام تلاش خود را انجام می‌دهد اما اگر می‌خواهید صاحب عناوین شوید فکر می‌کنم برای هولدینگ مشکل خواهد بود که هر هفته بازی کند. می‌توانم ببینم که گابریل همان اعتماد به نفسی که کنار گابریل داشت را هنگام بازی با هولدینگ داشته باشد، او مدافع متفاوتی به نظر می‌رسد، آرسنال از نظر دفاعی با زمانی که هردو گابریل و سالیبا در ترکیب بودند فرق کرده است.

جذب فابیو ویرا با 30 میلیون پوند از پورتو، با مشکلات فیزیکی او و وزن کم ویرا برای وفق گرفتن با لیگ جزیره همراه بوده است. پتی درباره ویرا نیز صحبت کرد :"فکر نمی‌کنم ویرا هنوز نشان داده باشد که سطح مناسبی برای بازی برای آرسنال را دارا باشد. وقتی او به آرسنال پیوست با خودم گفتم که او برای پرمیرلیگ  خیلی لاغر اندام است. فکر نمی‌کنم او از نظر فیزیکی و ذهنی آماده بازی در این لیگ باشد."

2102