خشم الخلیفی از مسی؛ لئو به خاطر سفر به عربستان تنبیه می‌شود

خشم الخلیفی از مسی؛ لئو به خاطر سفر به عربستان تنبیه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - سفر لیونل مسی به عربستان در روز دوشنبه باعث خشم الخلیفی مدیر پی اس جی شده است و این سفر می تواند عواقب شدیدی را برای بازیکن آرژآنتینی به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که در حال حاضر مدیران پی اس جی به صورت جدی به تنبیه بازیکن آرژانتینی فکر می کنند چرا که بدون اجازه باشگاه در فرودگاه ریاض رویت شده است. الخلیفی از این شرایط به شدت دلخور است و در نظر دارد که پرونده انضباطی این بازیکن را باز کند. البته مسی می گوید که فعلا پیامی در این زمینه از باشگه فرانسوی دریافت نکرده است. 

نزدیکان مسی می گویند که برنامه سفر به عربستان از مدتها پیش چیده شده بود و باید به عنوان سفیر گردشگری عربستان در این سفر حضو پیدا می  کرد. این در حالیست که مدیران پی اس جی از این که لئو یک روز بعد از شکست مقابل لوریان به این سفر رفته به شدت ناراحت و دلخور هستند. 

در ابتدا قرار بود که تمرینات روزهای دوشنبه و سه شنبه پی اس جی تعطیل باشد اما شکست مقابل لوریان باعث شد تا استراحت تیم لغو شود. پاریسی ها دیروز صبح تمرین کردند آن هم در حالی که لئو به علت سفر به عربستان در این تمرین حضور نداشت. مسی دو بار سفر به عربستان را لغو کرده بود اما این بار تصمیم گرفت که به سفر برود.

اکیپ گزارش داده است که سفر مسی به عربستان بدون اجازه لوئیز کمپوس مشاور ورزشی و کریستوف گالتیه سرمربی پاریسی ها بوده است. در واقع کل تیم از نبود مسی در تمرین شگفت زده شدند.  البته تمرین روز سه شنبه پی اس جی لغو شد و به طور مثال راموس به مادرید سفر کرد تا مسابقات تنیس را تماشا کند. 

4125