روزی که رونالدو در سانتیاگو برنابئو اتلتیکو مادرید را ویران کرد

روزی که رونالدو در سانتیاگو برنابئو اتلتیکو مادرید را ویران کرد

پایگاه خبری فوتبالی - امروز ششمین سالگرد هت تریک فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است.

به گزارش فوتبالی، در فصل 2016/17، در مرحله نیمه نهایی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در بازی رفت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازی های دوران حضور خود در رئال مادرید را به نمایش گذاشت.

دیگو سیمئونه مثل همیشه قبل از بازی برای رئال مادرید کری خوانده بود و به دنبال گرفتن انتقام فینال های 2014 و 2016 از رئال مادرید بود اما این بار هم مقابل ناکام ماند. رونالدو سه گل مقابل اتلتیکو مادرید زد و با هت تریک او، رئال مادرید موفق شد در بازی رفت نیمه نهایی با نتیجه سه بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهد.

کریستیانو رونالدو در آن بازی گل های خود را در دقایق 10، 73 و 86 به ثمر رساند و به این ترتیب یک شب رویایی را برای خودش و هواداران رئال مادرید رقم زد. رئال مادرید با هدایت زیدان در آن فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. آن قهرمانی دومین قهرمانی پیاپی تیم زیدان در چمپیونزلیگ بود. زیدان در فصل بعدش هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سه قهرمانی پیاپی خود را تکمیل کرد.

1470