توجیه جالب توجه افشاریان درباره فیلمی که به‌تازگی از او منتشر شده است!

توجیه جالب توجه افشاریان درباره فیلمی که به‌تازگی از او منتشر شده است!

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته داوران می‌گوید هیچ صحنه‌ای در داوری مشابه صحنه قبلی نیست و الزاما تصمیم یکسان ندارد.

به گزارش فوتبالی، دربی صدم پایتخت با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما حواشی آن همچنان ادامه دارد‌. جنجالی‌ترین صحنه این بازی، برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی بود که پیام حیدری اعتقادی به پنالتی نداشت.

نظرات مختلفی هم از سوی کارشناسان داوری شنیده شد و تصمیم بحث‌برانگیز داور موافقان و مخالفانی داشت. یکی از اولین کسانی که سوت حیدری در این صحنه را تایید کرد، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران بود که در میکسدزون قضاوت داور را کم اشتباه دانست‌.

با این حال چند روز بعد، فیلمی از افشاریان منتشر شد که در کلاس‌های توجیهی پیش از فصل داوران، مشابه همین صحنه را به تمامی داوران حاضر هند معرفی می‌کند. او در واقع برخورد توپ به بدن و سپس به دست را از انواع هند بر می‌شمارد که تقریبا به اتفاق جنجالی شهرآورد نزدیک است.

او که برای پاسخگویی به اظهارات دو میهمان کارشناس فوتبال برتر تلفنی روی آنتن این برنامه آمد، در بخش کوتاهی از صحبت‌هایش هم به این فیلم کوتاه پرداخت‌. افشاریان در اظهار نظری عجیب مدعی شد که هیچ صحنه‌ای شبیه صحنه قبلی نیست! توضیح یا بهتر بگوییم توجیه جالب توجه و در واقع عجیبی که بعید است برای فوتبالدوستان چندان قانع‌کننده باشد.

۲۵۰۹