سرپرست سپاهان: قنبرزاده قول هم‌زمانی 3 هفته پایانی را داد ولی خبری نشد

سرپرست سپاهان: قنبرزاده قول هم‌زمانی 3 هفته پایانی را داد ولی خبری نشد

پایگاه خبری فوتبالی– مدیر سپاهان می‌گوید فدراسیون پاسخی به درخواست این باشگاه برای تغییر برنامه هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر نداده است. 

به گزارش فوتبالی،  حساسیت در بالای جدول به اوج خود رسیده و کورس قهرمانی در فشرده‌ترین حالت ممکن بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس ادامه دارد. این فشردگی، اهمیت برگزاری همزمان مسابقات با رقبا را برای تیم‌ها دو چندان کرده است. 

با این وجود مسابقات هفته بیست‌و‌هشتم لیگ در دو روز برنامه‌ریزی شده و بازی‌ها همزمان نیست. این در حالی است که منصور قنبرزاده دو هفته قبل در فوتبال برتر اعلام کرده بود که علاوه بر همزمانی مسابقات دو هفته پایانی که در آئین‌نامه آمده، هفته 28 هم دیدارهایش به طور مشترک برگزار می‌شود. 

 حالا پرسپولیس که دست بالاتر را برای قهرمانی در اختیار دارد، به فاصله 24 ساعت از بازی استقلال و سپاهان خود به میدان خواهد رفت. موضوعی که اعتراض سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها را به همراه داشته چرا که حریف‌شان با آگاهی از نتایج، به مصاف پیکان می‌رود. 

رضا فتاحی سرپرست سپاهان هم با اشاره به صحبت‌های قنبرزاده، گفت: "4-5 روز قبل نامه‌ای را برای فدراسیون ارسال کرده و خواستیم بازی‌های هفته بیست‌وهشتم همزمان برگزار شود. متاسفانه فدراسیون مثل دیگر نامه‌ها، پاسخی به این نامه نداد. فکر می‌کنم این نامه‌ها به کشوی میزها در فدراسیون می‌رود!" 

مدیر سپاهان همچنین تاکید کرد که با توجه به اعلام قنبرزاده این باشگاه انتظار تنظیم برنامه جدیدی برای مسابقات این هفته داشته که در نهایت رخ نداده است. 

۲۵۰۹