آمار عجیب مهاجم گرانقیمت تاتنهام: کارت زردهایش دو برابر بیشتر از گل هایش!

آمار عجیب مهاجم گرانقیمت تاتنهام: کارت زردهایش دو برابر بیشتر از گل هایش!

پایگاه خبری فوتبالی - تعداد کارت زرد هایی که ریچارلیسون بخاطر خوشحالی های بعد از گل خود دریافت کرده، بیشتر از تعداد گل هایی است که برای تاتنهام به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی تاتنهام از روی نیمکت به بازی آمد تا آمار بد خود برای تاتنهام را بهبود ببخشد و در دقایق اضافی نیمه دوم گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

او با درآوردن پیراهن خود و دویدن به سمت طرفداران طرفداران و هیس نشان دادن به سمت هواداران حریف، گل خود را جشن گرفت و این خوشحالی باعث شد تا با کارت زرد از سمت داور روبه رو شود. هرچند خوشحالی او دوام زیادی نداشت و دیگو ژوتا در فاصله کوتاهی گل او را پاسخ داد و در نهایت بازی با نتیجه 4-3 به نفع لیورپول به اتمام رسید. این نخستین باری نبود که او در این فصل پس از گلزنی، خوشحالی اش خراب شد. 

این مهاجم 25 ساله گلی را جشن گرفت که اولین گلش پس از ماه سپتامبر بوده است، او که با انتقالی 60 میلیون یورویی در تابستان گذشته به تاتنهام پیوست اولین 90 دقیقه کامل خود برای تیم جدیدش را مقابل فولام انجام داد.

در آن بازی او با گلی که از فاصله نزدیک به ثمر رساند به خیال خود تیمش را 3 بر 1 پیش انداخته، اما نمی‌دانست که گلش محسوب نخواهد شد. او سپس توپ را از پشت خط دروازه برداشت و به بالا و به سمت طرفداران شوت کرد و بعد به سمت نقطه کرنر دوید و با پاره کردن پیراهن خود آن گل را با طرفداران خودی جشن گرفت. لحظاتی بعد گل او توسط VAR مورد بررسی قرار گرفت و بخاطر در آفساید بودن رایان سسنیون قبل ورود به محوطه جریمه، گل ریچارلیسون برگردانده شد. در ادامه نه تنها او گل خود را از دست داد بلکه کارت زردی که به خاطر پاره کردن لباسش دریافت کرد نمکی بر زخم او بود. 

به دلیل شیطنت دوباره او با پیراهنش در آنفیلد، حالا او دوبرابر تعداد گل هایی که برای تاتنهام به ثمر رسانده ،در نتیجه درآوردن پیراهنش کارت زرد دریافت کرده است. 

یک طرفدار فوتبال در شبکه های اجتماعی برای او چنین نوشت : "او واقعا برای تاتنهام عالی است."

دیگری گفت : "این اتفاق ها فقط در تاتنهام می‌افتد."

2102