ثروتمندترین فوتبالیست دنیا سه برابر بیشتر از قیمت منچستریونایتد پول دارد!

ثروتمندترین فوتبالیست دنیا سه برابر بیشتر از قیمت منچستریونایتد پول دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - ثروتمند ترین فوتبالیست دنیا به قدری پول دارد تا سه بار کل باشگاه منچستر یونایتد را بخرد.

به گزارش فوتبالی، فائق بلقیه ثروتمند ترین فوتبالیست جهان است و می‌تواند باشگاه لیگ برتری یونایتد را سه مرتبه بخرد. سر جیم راتکلیف و شیخ جاسم باید از فایق بلکیه ممنون باشند که برای خرید یونایتد دست به جیب نمی‌شود.

محض اطلاع آنان که در این چند ماهه اخیر از ماجرای فروش یونایتد باخبر نشده اند باید گفت که تیم یونایتد برای فروش گذاشته شده است. قهرمان 13 دوره لیگ برتر از ماه نوامبر برای فروش گذاشته شده و مبلغ درخواستی گلیزر ها حدود 6 میلیارد یورو بوده است. این مبلغ برای بلقیه خیلی راحت قابل پرداخت است، کسی که به عنوان ثروتمند ترین فوتبالیست جهان دست یافته است. او که برادر زاده سلطان کشور برونئی(کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی) می‌باشد، دارایی خالصی در حدود 28 میلیارد دلار یا 22 میلیارد یورو دارد.

فائق بلقیه که با توجه به ثروت پدرش، هم‌چنان بر روی فوتبالش تمرکز کرده، پدرش پرنس جفری زمانی 17 میلیون یورو هزینه کرد تا مایکل جکسون در تولد 50 سالگی اش اجرا کند. 

این بازیکن از سبک زندگی که میراث خانوادگی اش برایش فراهم آورده دوری کرده است و مسیر حرفه ای خود را در تیم نیوبری در انگلستان آغاز کرد. 

او دوره های بعدی فوتبالی اش را در سن نوجوانی در تیم های ساوتهمپتون، چلسی و لستر گذراند و سپس به ماریتیمو در لیگ پرتغال پیوست. وی در حال حاضر در تیم چونبری و لیگ تایلند توپ می‌زند.

آیا شما هم با شنیدن نام ثروتمند ترین فوتبالیست دنیا، شوکه شدید؟

2102