تگ 60 میلیون یورویی روی وینگر بارسلونا/ لیورپول به دنبال پدیده کاتالان‌ها

تگ 60 میلیون یورویی روی وینگر بارسلونا/ لیورپول به دنبال پدیده کاتالان‌ها

پاگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به پیشنهادات برای رافینیا، وینگر برزیلی خودش گوش می دهد و همچنین لیورپول، علاقه مند به جذب گاوی پدیده کاتالان‌ها می باشد.

به گزارش فوتبالی، اوضاع وخیم مالی بارسلونا باعث شده تا آن‌ها مجبور به فروش چند ستاره خود شوند و حتی نتوانند نام گاوی را در لالیگا به ثبت برسانند. یکی از گزینه‌هایی که شاید مجبور به ترک بلوگرانا در تابستان بعدی شود، رافینیا می باشد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، با مبلغ 65 میلیون یورو از لیدزیونایتد به بارسا پیوست، اما نتوانسته انتظارات ژاوی و هواداران را برآورده کند. رافینیا در مجموع، فصل پرافت و خیزی را تجربه کرده. 

El Nacional مدعی است که بارسلونا به پیشنهادات بالای 60 میلیون یورو برای رافینیا گوش می دهد. نیوکاسل یکی از علاقه‌مندان جدی به این وینگر برزیلی است. 

EL Nacional در خبری دیگر گزارش داده که لیورپول یکی از طرفداران بزرگ گاوی، پدیده جوان بارسلوناست و کلوپ در تابستان آینده برای جذب گاوی اقدام خواهد کرد. تمدید قرارداد گاوی با بارسا توسط لالیگا قبول نشده است و اگر این مشکل حل نشود، گاوی می تواند در پایان فصل به صورت بازیکن آزاد، نیوکمپ را ترک کند. 

درهرصورت، تابستان بسیار شلوغی در انتظار ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا می باشد.

4416