مگوایر باعث خراب شدن وجهه هم‌تیمی‌هایش می‌شود

مگوایر باعث خراب شدن وجهه هم‌تیمی‌هایش می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پل پارکر مدعی است که هری مگوایر اصلاً در حد و اندازه‌های 10 تیم برتر لیگ انگلیس نیست و باعث خراب شدن وجهه هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد می شود.

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر ملی پوش انگلیسی که هنوز عنوان کاپیتان منچستریونایتد را یدک می‌کشد، فصل بسیار سختی را سپری می کند. او در شروع فصل، در ترکیب اصلی اریک تن هاگ قرار داشت، اما خیلی سریع از اندیشه‌های این سرمربی هلندی خروج پیدا کرد و حالا نیمکت نشین مطلق شده است. با توجه به این شرایط، شایعات درباره آینده او شدت گرفته. مگوایر عملاً گزینه چهارم تن هاگ در خط دفاعی است.

به نقل از سایت گل، پل پارکر که سابقه فتح دو لیگ برتر انگلیس را به همراه منچستریونایتد در کارنامه دارد، به خبرنگاران گفت: "سطح لیندلوف اصلاً پایین نیست، اما وقتی در کنار هری مگوایر بازی می کند، مگوایر باعث خراب شدن وجهه او می شود. یک فیلم را با یک هنرپیشه بسیار قوی و یک هنرپیشه بسیار بد تصور کنید. آن هنرپیشه خوب، خیلی سریع تصویر بدی در میان بینندگان پیدا می کند، چون باید آن یکی هنرپیشه را به دوش بگیرد. این همان کاری است که لیندلوف با مگوایر انجام می دهد و این قضیه با وجود لوک شاو، کاملاً متفاوت است."

4416