خبر خوشی که آنچلوتی به هواداران رئال مادرید داد

خبر خوشی که آنچلوتی به هواداران رئال مادرید داد

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقی که غیرممکن به نظر می رسید، حالا ممکن شده است. در حقیقت لوکا مودریچ نه تنها شانس حضور در مقابل منچسترسیتی را پس از مصدومیتش دارد بلکه این شانس را دارد تا در فینال کوپا دل ری میان رئال مادرید و اوساسونا در روز شنبه شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و سوسیه داد گفت:" خبر خوشی به دست ما رسید، مودریچ می تواند شنبه در فینال بازی کند." در حقیقت به نظر می رسد که در والدبباس کم کم امیدها به این موضوع بیشتر می شود.

در واقع مودریچ برای درمان تصمیم گرفت که به بلگراد سفر کند. این بازیکن راهی صربستان شد تا با ماریانا کواسویچ ملقب به "دکتر معجزه" ملاقات کند، پزشکی که در زمینه تسریع در روند ریکاوری از مصدومیت ها تخصص دارد. در حقیقت او از تکنیک هایی استفاده می کند که از نظر خیلی ها مرموز اما اثربخش است. به نظر می رسد که این روش در مورد مودریچ اثربخش بوده است.

مودریچ در بازی رئال مادرید و ژیرونا در مونتولیوی دچار مصدومیت شد و با درد از زمین خارج شد که پیش بینی می شد دو تا سه هفته از میادین دور باشد اما حالا به نظر می رسد که روند درمانش سریع تر از حد پیش بینی ها پیش رفته است.

4125