رقابت منچسترسیتی و لیورپول برای نیمار/ ترس از علاقه رئال مادرید به هالند

رقابت منچسترسیتی و لیورپول برای نیمار/ ترس از علاقه رئال مادرید به هالند

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول و منچستر سیتی هم به رقابت جذب نیمار اضافه شدند.
به گزارش فوتبالی، مشتریان ستاره پرحاشیه برزیلی در حال افزایش اند ،به همین بهانه چند خبر داغ نقل و انتقالاتی را باهم مرور می‌کنیم.
لیورپول و منچستر سیتی به منچستر یونایتد در مسیر جذب نیمار برزیلی اضافه شده اند. (Fichajes)
.
همچنین منچستر سیتی در حال آماده سازی قرارد جدید و بزرگی برای ارلینگ هالند می‌باشد تا خطر علاقه رئال مادرید به او را دفع کنند. (Football Insider)
.
چلسی از اینکه میسون مونت به علاقه بایرن مونیخ و لیورپول بی اعتنایی خواهد کرد، اطمینان دارند و به امضای قراردادی جدید با او خوشبین هستد. (Football Insider)
.
با به اتمام رسیدن قرارداد ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس در این تابستان او با ابراز علاقه تبم هایی نظیر آرسنال، چلسی، بارسلونا و یوونتوس روبه رو شده است. (Telegraph)
.
منچستر یونایتد و پاریس سنت ژرمن برای مشاهده بازی تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی تیم رم مقابل میلان، چند تا از مربیان استعدادیاب خود را فرستاده اند. (Gazzetta dello Sport)
.
 مهاجم يوونتوس، دشان ولاهوویچ به تیم های آرسنال و بایرن مونیخ پیشنهاد شده است. (Tuttomercatoweb)
.
حتی در صورت نجات یافتن لستر از سقوط در این فصل، آن ها جیمز مدیسون را خواهند فروخت. منچستر یونایتد، نیوکاسل و تاتنهام به این هافبک انگلیسی علاقه‌مند هستند. (Telegraph)
.
میکل آرتتا از وینگر های خود پویایی بیشتری می‌خواهد و در نظر دارد برای جذب سنت مکسیمن، وینگر نیوکاسل اقدام کند. این معامله می‌تواند با 30 میلیون پوند انجام شود. (Fichajes)
.
آنسو فاتی در برنامه های ژاوی جایی نخواهد داشت و مدیر برنامه‌ های او قول پیشنهاد هایی حدود 70 میلیون پوند را از طرف تیم های لیگ انگلیس داده است. (sport)

۲۱۰۲