حمله شدید کلوپ به داور بازی لیورپول و تاتنهام

حمله شدید کلوپ به داور بازی لیورپول و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ بعد از بازی سراسر هیجان مقابل تاتنهام به شدت به داور بازی، پاول تیرنی تاخت.
به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ درحالی پیروزی دقیقه آخری لیورپول را مقابل صورت داوران بازی جشن گرفت که به شدت از قضاوت تیرنی داور بازی عصبی بود.

کلوپ پس از برد دراماتیک 4-3 تیمش مقابل تاتنهام و پس از چندین تصمیم بحث برانگیز پاول تیرنی طی بازی، به شدت به او تاخت و گفت :"واقعا نمی‌دانم که این مرد چه مشکلی با ما دارد. ''
 در حالی که پس از سه گل در 15 دقیقه ابتدایی، به نظر می‌رسید لیورپول دارد به یک برد آسان دست می‌باید، قبل از به دست آوردن این پیروزی بی نظیر، تا مرز هدر دادن 3 امتیاز بازی پیش رفت.
گل چهارم لیورپول که توسط دیگو ژوتا به ثمر رسید، واکنش احساسی کلوپ را در بر داشت که در مقابل داور چهارم صورت گرفت و هم باعث شد پایش آسیب ببیند و هم از تیرنی کارت زرد دریافت کند.

او در مصاحبه بعد از بازی بیشتر در این باره صحبت کرد:" خیلی لحظات هیجانی بود، خیلی هیجانی. بخصوص فرصتی که به آن‌ها داده شد تا گل سومشان را بزنند. او (داور) چطور می‌تواند در چنین موقعیتی وقتی آن فضا روبروی محمد صلاح است سوت بزند؟ داور خط در صحنه بود و پرچمش را پایین نگه داشت ولی در عوض داور سوت زد، این یک موضوع و موضوع بعد هم این است که اگر داور سوت نمی‌زد و ما توپ را آنجا نگه می‌داشتیم، صحنه گل ریچارلیسون اتفاق نمی‌افتاد، این اصلا جالب نیست.

قصه ی ما با آقای تیرنی سر دراز دارد و من واقعا نمی‌دانم که این آقا چه مشکلی با ما دارد ،واقعا نمی‌دانم. آن ها همیشه می‌گویند چیزی نیست و حقیقت ندارد، نمی‌تواند این‌طور باشد، من متوجه نمی‌شوم، جوری که او به من نگاه می‌کند را درک نمی‌کنم، من واقعا با هیچ کس از جمله او مشکلی ندارم اما چرا این اتفاق دوباره و دوباره میفتد؟"

او به این ها بسنده نکرد و با یادآوری گذشته ادامه داد:" زمانی که در بازی مقابل تاتنهام هری کین کارت قرمز نگرفت هم او داور بازی بود، من عاشق هری کینم و نمی‌خواهم که کارت قرمز بگیرد ولی در آن بازی باید کارت قرمز می‌گرفت اما بعد آن هیچ‌کس از آقای تیرنی توضیح نخواست چون که آن ها این جور مسائل را باز نمی‌کنند، درکش سخت است. "
2102