اظهارنظر جالب سرمربی تاتنهام درباره بازی پرگل برابر لیورپول

اظهارنظر جالب سرمربی تاتنهام درباره بازی پرگل برابر لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رایان میسون که به طور موقت سرمربی تاتنهام است، فاش کرد که بازیکنانش به شدت از شکست در برابر لیورپول ناراحت هستند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه شاهد یک بازی بسیار جذاب و پرگل بودیم. در عرض 15 دقیقه، لیورپول 3 گل به ثمر رساند، اما تاتنهامی‌ها کامبک زدند تا اینکه در دقیقه 90+4، دیوگو ژوتا زننده گل چهارم و پیروزی لیورپول بود تا در نهایت یورگن کلوپ و شاگردانش صاحب 3 امتیاز بازی شوند.

بعد از پایان بازی، میسون به خبرنگاران گفت: "وقتی 3 گل از حریف عقب می‌افتید، کامبک زدن تقریبا کار غیرممکنی است. می دانیم که می توانیم به حریف آسیب بزنیم و گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، اما لیورپول به ما فضا نمی داد و خودمان باید تلاش مضاعف می‌کردیم تا به گل برسیم. مساوی کردن در دقایق پایانی بازی و سپس گل خوردن به ما ضربه مهلکی زد و هضم کردن این قضیه کمی سخت می باشد."

"عملکرد امروز ما فوق العاده بود. به نظرم ژوتا باید اخراج می شد و به خاطر برخوردش با اولیور اسکیپ، داور خیلی راحت می توانست او را از بازی بیرون کند. او به جای زدن گل پیروزی لیورپول، باید کارت قرمز می گرفت."

4416