صحبت های قهرمان لیورپولی ها در مورد پیروزی شیرین مقابل تاتنهام

صحبت های قهرمان لیورپولی ها در مورد پیروزی شیرین مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوتا بعد از شکاندن قلب تاتنهامی ها در ماراتون 7 گله آنفیلد ادعا کرد که لیورپول بازگشته است. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول که تا آستانه ی از دست دادن برتری شان مقابل تاتنهام پیش رفت، با گل دیگو ژوتا در آخرین دقایق برد خاطره انگیزی را ثبت کرد.

لیورپول در آستانه کسب پیروزی چشمگیری به نظر می‌رسید در حالی که با گل های جونز، دیاز و صلاح طی 15 دقیقه ابتدایی 3-0 از تاتنهام پیش افتاد اما تاتنهام تسلیم نشد و با گل های هری کین و سون هیونگ مین اختلاف را به حداقل رساند و گل ریچارلیسون در سومین دقیقه وقت های اضافه بازی را به تساوی کشاند اما نقطه اوج پایانی بازی استفاده ژوتا از پاس اشتباه لوکاس مورا تنها 99 ثانیه پس از گل سوم تاتنهام بود، تا به دراماتیک شکل ممکن لیورپول پیروز از میدان بازی خارج شود. 

وقتی از ژوتا پرسیده شد که آیا لیورپول بعد از چهار برد پیاپی به بهترین فرم خود بازگشته است در جواب گفت:" بله این حس بسیار خوبی است و ما فقط باید به این روند ادامه دهیم. ما بازی را برای خود سخت کردیم، بعد از این‌که 3-0 پیش افتادیم باید جلوی پیش آمدن این شرایط را می‌گرفتیم اما در آخر بازی خاطره خوبی برایمان ثبت شد، مخصوصا برای من. هرکسی گلزنی در دقایق آخر را دوست دارد، من توپ را دیدم که تحت پوشش کسی نبود و باور داشتم که می‌توانم آن را گل کنم، حس فوق‌العاده ای بود. "

الکساندر آرنولد در ادامه حرف های ژوتا گفت :" دیوانه وار بود، چه بازی ای! واکنش ما بعد بازی فقط بخاطر دوباره به دست آوردن دوباره پیروزی بود وگرنه اتفاق خاصی در وضعیت ما نیفتاده است. ما در فاصله چند دقیقه از ناامیدی کامل به حس شادی مطلق رسیدیم و این شیوه عالی برای بردن بازی است." 

2102