نظر گری نویل در مورد سرمربی احتمالی چلسی در فصل آینده

نظر گری نویل در مورد سرمربی احتمالی چلسی در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل از حضور احتمالی پوچتینو در قامت سرمربی فصل بعد چلسی به عنوان یک "سورپرایز بزرگ " یاد کرد.

به گزارش فوتبالی, گری نویل اعتقاد دارد حضور مائوریتسیو پوچتینو می‌تواند چلسی را متحول کند. آبی ها در حال حاضر در رده دوازدهم جدول حضور دارند. لمپارد که 4 امین فردی است که امسال هدایت چلسی را به عهده گرفته، تبدیل به اولین مربی چلسی شد که چهار بازی اول خود را با شکست سپری کرده و این آمار با باخت دو بر هیچ مقابل برنتفورد به عدد پنج رسید.

نویل اصرار دارد که پوچتینو از چالش کار کردن با این گروه بازیکنان لذت خواهد برد, بازیکنانی که دور هم جمع کردنشان برای چلسی در سال اخیر 550 میلیون یورو هزینه داشته و قطعا بازیکنان با استعدادی هستند هرچند به عنوان یک تیم، تیم یکدستی نبوده اند.

نویل گفت :" در بازی چلسی مقابل لیورپول، شما می‌توانستید چیز خاصی را در بازیکنان چلسی ببینید که بنظر می‌آمد یک مربی خوب می‌تواند آن ها را به هم وصل کند. من فکر می‌کنم پوچتینو واقعا مربی با استعدادی است و چلسی سال بعد می‌تواند همه را سورپرایز کند. پوچتینو می‌تواند این کار را با یکدست کردن تیم انجام دهد. او دوست داشتنی است و بازیکنان به او احترام خواهند گذاشت. او در پی اس جی و با بازیکنان بزرگ کار کرده، همچنین در تاتنهام و ساوتهمپتون هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. "

2102