باخت سه گله پاریسن ژرمن در حضور امباپه و مسی

باخت سه گله پاریسن ژرمن در حضور امباپه و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی در ورزشگاه خانگی خود یعنی پارک ده پرنس به مصاف لوریان رفت و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک لورایان به پایان رسید و پی اس جی یک شکست عجیب و غریب را متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی که در بازی مقابل لوریان ده نفره شد، نتوانست شرایط را کنترل کند و یک شکست خانگی بد را تجربه کرد. در این بازی گل اول بازی توسط له فی برای لوریان در دقیقه 15 زده شد. در ادامه کار در دقیقه 20 بود که اشرف حکیمی از زمین مسابقه اخراج شد. کیلیان امباپه با گلزنی در دقیقه 29 حساب کار را یک بر یک مساوی کرد اما در ادامه کار باز هم روند بازی بر علیه شاگردان گالتیه شد و آن ها دو گل دیگر خوردند. یونگوا در دقیقه 39 گل دوم را برای لوریان به ثمر رساند و کاری کرد که لوریان در همان نیمه اول به عنوان تیم برنده به میدان برود.

در ادامه کار در دقیقه 88 بازی دینگ موفق شد گل سوم لوریان را هم بزند و آن ها بازی را سه بر یک بردند. این شکست برای پی اس جی قابل قبول نیست چرا که مسی و امباپه در ترکیب حضور داشتند و این بازی در ورزشگاه خانگی آن ها برگزار می شد.

1-3 لوریان

1470