پی اس جی به دنبال مدافعان منچسترسیتی و بایرن مونیخ/ احتمال معاوضه هافبک های بارسلونا و یوونتوس

پی اس جی به دنبال مدافعان منچسترسیتی و بایرن مونیخ/ احتمال معاوضه هافبک های بارسلونا و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی ، بازار نقل و انتقالات تابستانی مثل همیشه داغ است.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک تر شدن به پنجره تابستانی نقل و انتقالات، چندین خبر نقل و انتقالاتی مهم را باهم مرور می‌کنیم.

چلسی و منچستر یونایتد بر سر جذب جاناتان دیوید، مهاجم لیل فرانسه که بنظر امسال لیگ 1 را ترک خواهد کرد، به رقابت خواهند پرداخت.(The Sun) .

جذب یک بازیکن در پست شماره 9 اولویت اول تیم تن هاگ خواهد بود، در حالی که هری کین در صدر این فهرست قرار دارد بنظر می‌رسد دنیل لوی برای این انتقال رقمی بالاتر از 100 میلیون یورو طلب کند.(The Sun)

بایرن مونیخ در اقدامی شوکه کننده به دنبال جذب مهاجم روی فرم استون ویلا، اولی واتکینز می‌باشد، غول آلمانی هنوز هم به دنبال پیدا کردن جانشین درخوری برای رابرت لواندوفسکی به سر می‌برد.(Miror) 

 

منچستر سیتی و نیوکاسل دیگر به هافبک انگلیسی چلسی، میسون مونت علاقه ای ندارند. مونت هم‌چنان در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی با چلسی است و هنوز هم می‌تواند ورزشگاه استمفورد بریج را ترک کند.(Footbal Insider) 

 

بارسلونا ممکن است با بسته نقل و انتقالاتی روبرو شود که شامل دنیس زکریا، هافبک رانده شده یوونتوس که در حال حاضر به طور قرضی در چلسی توپ می‌زند، در ازای هافبک ساحل عاجی آن ها فرانک کسیه، می‌باشد. (Calciomercato) 

 

یونایتد در حال برنامه ریزی برای فعال کردن بندی در قرارداد ویکتور لیندلوف می‌باشد، که طبق آن قرارداد او تا پایان فصل 2024/25 تمدید خواهد شد. (Star on Sunday) 

 

یورین تیمبر، مدافع آژاکس اذعان داشته که خروج احتمالی او در تابستان از قطب فوتبالی هلند، یکی از گزینه هاست. منچستر یونایتد و لیورپول جزو تحسین کنندگان وی می‌باشند.(metro) 

 

آرسنال بعد از مصدومیت سالیبا که نیاز به تقویت بیشتر خط دفاعی را آشکار ساخت به مدافع کریستال پالاس، مارک گوئهی علاقه مند شده است.(Express) 

 

لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی اس جی به دنبال جذب یک مدافع مرکزی چپ پا می‌باشد و در این راه به مدافع سیتی، لاپورته و مدافع بایرن مونیخ، لوکاس هرناندز چشم دارد.(L'Equipe) 

 

آث میلان و تاتنهام ممکن است باهم در تلاش برای جذب  آلن سنت مکسیمن، ستاره نیوکاسل که به احتمال بسیار به چمپیونز لیگ راه خواهد یافت، رقابت تنگاتنگی داشته باشند. (Miror) 

2102`