برد دشوار شاگردان گواردیولا و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس

برد دشوار شاگردان گواردیولا و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و فولهام در ورزشگاه کراون کاتج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی با توجه به این که منچستر سیتی در آستانه رسیدن به صدر جدول بود، برای شاگردان پپ گواردیولا بسیار مهم بود و در نهایت هم سیتیزن ها موفق شدند با پیروزی در این بازی صدر جدول را از آرسنال بگیرند.

اکنون منچستر سیتی با یک بازی کمتر از آرسنال، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و صدر نشین لیگ برتر انگلیس شده است و باید دید که آرسنال می تواند صدر جدول را پس بگیرد یا این که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

در این بازی ارلینگ هالند باز هم گلزنی کرد و نشان داد که موتور گلزنی او هنوز متوقف نشده است. در حقیقت هالند در دقیقه 3 بازی بود که از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه فولام را باز کند.

در دقیقه 15 بازی کارلوس موفق شد روی پاس هری ویلسون دروازه منچستر سیتی را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند اما در ادامه کار در دقیقه 36، جولیان آلوارز موفق شد گل دوم منچستر سیتی را بزند و بازی دو بر یک به سود تیم پپ گواردیولا تمام شد.

2-1 فولام

1470