اعتراض استقلال به زمان مسابقه پیکان - پرسپولیس

اعتراض استقلال به زمان مسابقه پیکان - پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال بابت زمان برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس، به سازمان لیگ اعتراض کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که حساسیت بالای جدول، به بالاترین حد ممکن رسیده، تنها دو هفته پایانی مسابقات، به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در هفته بیست و هشتم، پرسپولیس یک روز بعد از بازی سپاهان و استقلال مقابل حریفانشان برگزار خواهد شد.

اتفاقی که باعث اعتراض استقلالی‌ها شده است. آنها معتقدند که هنوز شانس قهرمانی دارند و با توجه به شرایط جدول، نباید زمان بازی تیمهای مدعی، با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این اتفاق در حالی رخ داده که دو فصل قبل و در شرایطی که تکلیف قهرمان لیگ به هفته آخر کشیده شده بود، سه هفته پایانی، به صورت همزمان برگزار شد و به همین دلیل باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازیها اعتراض کرده است.

قرار است باشگاه استقلال در این زمینه اعتراض کتبی خود را به سازمان لیگ و فدراسیون ارائه کند. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان همچنین استقلال و صنعت نفت آبادان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه جاری و ساعت ۱۸ آغاز می‌شود اما دیدار تیم‌های پیکان - پرسپولیس روز شنبه شانزدهم اردیبهشت و با ۲۴ ساعت تأخیر نسبت به دو رقیب صدر جدولی برگزار خواهد شد و پرسپولیس با علم به نتایج دو رقیب مستقیم به مصاف پیکان می رود.

در هر حال بهتر بود به خاطر کاهش شائبه ها، سازمان لیگ درست مثل دو سال پیش عمل می کرد و سه بازی پایانی لیگ برتر، همزمان می شد. سهیل مهدی چند وقت پیش هم گفته بود که این برنامه زمانی تنظیم شده بود که پرسپولیس، به صدر جدول نرفته بود. به نظر نمی رسد سازمان لیگ بخواهد، زمان بازیهای هفته 28 را عوض کند و اعتراض باشگاه استقلال، به نوعی با فشار هواداران این تیم در فضای مجازی صورت پذیرفته است.

۹۰۹۸