برد مقتدرانه تیم ژاوی در نیوکمپ و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در لالیگا

برد مقتدرانه تیم ژاوی در نیوکمپ و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال بتیس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر صفر رئال بتیس را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که در بازی قبلی خود در رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر یک مقابل رایو وایکانو باخته بود، اکنون مقابل رئال بتیس جبران کرد و توانست در این بازی با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و گام دیگری برای قهرمانی در رقابت های لالیگا بردارد.

در این بازی گل های بارسلونا را آندریاس کریستنسن در دقیقه 14 روی پاس رافینیا، رابرت لواندوفسکی در دقیقه 36 روی پاس کنده، رافینیا در دقیقه 39 روی پاس سرخیو بوسکتس و گیدو رودریگز ( گل به خودی ) در دقیقه 82 به ثمر رساندند.

اکنون دوباره فاصله بارسلونا و رئال مادرید در رقابت های لالیگا به عدد 11 رسیده است و باید قهرمانی بارسا را در لالیگا قطعی شده بدانیم. ژاوی هرناندز می تواند برای اولین بار به عنوان سرمربی بارسلونا قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا شود و جامی که در دوران بازیگری بالای سر می برد را این بار به عنوان سرمربی بالای سر ببرد.

تماشای خلاصه بازی بارسلونا 4-0 رئال بتیس

1470