منچسترسیتی به دنبال ستاره پاریسن ژرمن

منچسترسیتی به دنبال ستاره پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های بریتانیایی از علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی به اشرف حکیمی مدافع مراکشی پاریسن ژرمن گزارش می دهند.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی جزو مهره‌های باثبات پاریسن ژرمن از زمان حضورش در این باشگاه در سال 2021 بوده است. او تاکنون در 77 بازی برای پاریسی‌ها در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و توانست آمار 7 گل و 11 پاس گل را به نام خودش ثبت کند. البته سیتی در این راه تنها نیست و برای به دست آوردن حکیمی، باید منچستریونایتد و چلسی را شکست دهد. 

سیتیزن‌ها در طول یک سال اخیر، اولکساندر زینچنکو و ژائو کانسلو را از دست داده‌اند و فعلاً با مشکل کمبود مدافع کناری روبرو هستند. با اینکه کایل واکر یک دفاع کناری تخصصی است، اما گواردیولا خیلی از این ستاره انگلیسی استفاده نمی کند و ترجیح می دهد با سیستم 3 دفاعه بازی کند. البته این موضوع با آمدن اشرف حکیمی در سال آینده به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. 

دیگر گزینه سیتیزن‌ها برای پست دفاع کناری، کیران تیرنی مدافع اسکاتلندی آرسنال است که از زمان ورود زینچنکو به امارات، زیاد بازی به او نمی رسد و به احتمال فراوان، در این تابستان از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد. نیوکاسل دیگر مشتری کیران تیرنی می باشد.

4416