خوشبینی آنچلوتی به مصدومیت ستاره رئال مادرید

خوشبینی آنچلوتی به مصدومیت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی امیدوار است تا لوکا مودریچ هرچه زودتر به ترکیب رئال مادرید بازگردد و بتواند کهکشانی‌ها را در دیدار حساس برابر منچسترسیتی همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، در تمرینات رئال مادرید، لوکا مودریچ دچار مصدومیت شد، مسئله ای که در این مقطع از فصل هواداران رئال مادرید را بسیار نگران می کند چرا که بازی های حساسی مثل بازی رئال مادرید در فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا و بازی مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو است.

به نقل از سایت مارکا، لوکا مودریچ در بازی امروز رئال مادرید برابر آلمریا غایب بود، اما شاگردان آنچلوتی به خوبی از پس حریف خود برآمدند. آنچلوتی درباره وضعیت مودریچ گفت: "او در بازی با خیرونا یک مصدومیت جزئی برایش پیش آمد و فعلاً غایب خواهد بود. باید منتظر باشیم و ببینیم که واکنش لوکا به مصدومیتش چیست. نمی دانم که به فینال کوپا دل ری برابر اوساسونا می رسد یا خیر. چند روز آینده، بسیار حیاتی خواهد بود. نبود مودریچ، ضربه مهلکی به ما خواهد زد، اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند و شما باید آماده همه جور اتفاقی باشید. امیدوارم که بتوانیم او را برای دیدارهای باقی مانده داشته باشیم، که بسیار مهم نیز می باشند."

4416