واکنش سرمربی سابق رئال مادرید به تحقیر شدن در لیگ برتر انگلیس

واکنش سرمربی سابق رئال مادرید به تحقیر شدن در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی سرمربی اسپانیایی ولورهمپتون از هواداران این تیم بابت شکست شش بر صفر در برابر برایتون عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم‎‌های برایتون و ولورهمپتون در استادیوم آمریکن اکسپرس مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، شاگردان دی زربی با نتیجه شش بر صفر، لوپتگی و گرگ‌ها را تحقیر کردند. با این نتیجه، امید برایتون به کسب سهمیه اروپایی بیشتر شد، اما در آن سو، لوپتگی و وولوز تنها 8 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و در صورت ادامه این روند، ممکن است اوضاع ناگواری در انتظار سرمربی سابق رئال مادرید باشد.

به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به خبرنگاران گفت: "از تمامی هواداران عذر خواهی می کنم. امروز روز بسیار بدی از هر نظر برای ما بود. خیلی سریع گل می خوردیم و زجر زیادی کشیدیم. فقط سرمربی مسئولیت این نتیجه را باید برعهده بگیرد و می دانم که مقصر اصلی، من هستم. فردا روز جدیدی است و باید با سری بالا به تمرینات بیاییم و برای جنگ بعدی آماده شویم. در این فصل خیلی زحمت کشیده‌ایم، اما امروز به دلایل زیادی، 6-0 شکست خوردیم."

4416