بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه هوش مصنوعی؛ رونالدو در کنار شیرر و جرارد

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه هوش مصنوعی؛ رونالدو در کنار شیرر و جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - سیستم هوش مصنوعی ChatGPT، ترکیب یازده نفره بهترین بازیکنان تاریخ پریمیر لیگ را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، این روز ها هوش مصنوعی در دنیا به شدت گسترش یافته و مورد بحث قرار گرفته، این هوش مصنوعی می‌تواند به هرگونه سوالی پاسخ دهد, اشتباهاتش را بپذیرد، نظریه های نادرست را به چالش بکشد و درخواست های نامناسب را رد کند. 

حال ما نظر این هوش مصنوعی را درباره ترکیب 11 نفره بهترین بازیکنان تاریخ لیگ جزیره جویا شده ایم.  بسیاری از اسطوره های فوتبال از زمان آغاز این لیگ در سال 1992، در آن رفت و آمد کرده اند. 

اما چه کسانی به این لیست راه یافته اند؟ باهم ببینیم...

هوش مصنوعی ChatGPT این گونه این ترکیب را توجیه کرد : این ترکیب شامل برخی از مستعد ترین و موفق ترین بازیکنان تاریخ پریمیر لیگ می‌باشد. 

پیتر اشمایکل یکی از بهترین سنگربانان تاریخ این لیگ بوده است، در حالی که گری نویل، جان تری، ریو فردیناند و اشلی کول خط دفاعی منسجم و مستحکمی را تشکیل دادند.

پاتریک ویرا پوشش دفاعی فوق‌العاده ای را در خط میانی به وجود آورد در حالی که پل اسکولز و استیون جرارد دوتا از خلاق ترین و پویا ترین هافبک هایی بوده اند که این لیگ تا به حال به خود دیده است.

در خط حمله تیری آنری و آلن شیرر، دوتا از کشنده ترین مهاجمان لیگ بودند و کریستیانو رونالدو هم در طول حضورش در منچستر یونایتد همیشه یک نیروی برتر بود.

این تیم داری توازن مناسبی از توانایی هجومی و استحکام دفاعی می‌باشد. 

باید بگوییم که این هوش مصنوعی ترکیب بسیار خوبی را ایجاد کرده است. 

پیتر اشمایکل را جلوتر از پیتر چک و ادوین فن در سار در دروازه قرار داده است.

خط دفاعی این لیست نمی‌تواند مورد حمله انتقاد های زیادی قرار بگیرد هرچند شاید برخی جایی را در این لیست برای وینسنت کمپانی یا ویرجیل فن دایک خالی کنند.

ویرا جلوتر از روی کین و  اسکولز و جرارد جلوتر از لمپارد و کوین دیبروینه در این لیست قرار گرفته اند.

هری کین نیز جای خود را به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر یعنی آلن شیرر باخته است.

2102