توهین زشت سرمربی یوونتوس به مربی اینتر

توهین زشت سرمربی یوونتوس به مربی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی -  گاتزتا دلو اسپورت مدعی است که بعد از شکست چهارشنبه شب یوونتوس برابر اینتر، ماسیمیلیانو آلگری به سمت مربیان نراتزوری رفته و به آن‌ها گفته 'شما آشغال هستید.'

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه تیم‌های اینتر و یوونتوس دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا برگزار کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانز با تساوی یک بر یک و حواشی بسیار به پایان رسید و در این بازی، فدریکو دیمارکو در دقیقه 15 تک گل بازی را برای اینتر به ثمر رساند تا دست یوونتوس از تنها جام ممکن در این فصل نیز کوتاه بماند. 

گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد که بعد از پایان بازی، آلگری آرامشش را از دست داده و به داریو باکین مربی اینتر فحش داده است. حتی گفته می شود که آلگری حتی با جوزه ماروتا مدیرعامل باشگاه اینتر نیز درگیری لفظی پیدا کرده. ماروتا و آلگری در گذشته در یووه با هم همکار بودند. 

"تو آشغال هستی، شما به هرحال در رده ششم خواهید ماند." 

این جملاتی بود که آلگری به باکین بعد از پایان بازی در جوزپه مه‌آتزا گفته بود. 

دو تیم در سری آ نیز شرایط تقریبا مشابهی دارند. بعد از اینکه 15 امتیاز یووه بخشیده شد، حالا بانوی پیر با 59 امتیاز در رده سوم است و اینتر با 54 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

4416