واکنش لمپارد به هو شدن بازیکنان چلسی

واکنش لمپارد به هو شدن بازیکنان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی انگلیسی چلسی می گوید که اصلاً توجهی به هو شدن بازیکنانش توسط هواداران این تیم ندارد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، لمپارد پنجمین شکست متوالی‌اش در چلسی را به عنوان سرمربی موقت تجربه کرد و با نتیجه دو بر صفر در برابر برنتفورد در لیگ برتر انگلیس شکست خوردند.  در این بازی به خاطر عملکرد ضعیف چلسی، هواداران این تیم دیگر نتوانستند تحمل کنند و به هو کردن بازیکنان این تیم پرداختند. 

به نقل از سایت گل، لمپارد به خبرنگاران گفت: "شما برنتفورد را در دو یا سه سال اخیر ندیده‌اید؟ آن‌ها در ابتدای فصل به زمین منچسترسیتی رفتند و آنجا پیروز شدند."

"طبیعی است که هواداران ناراحت باشند، چون 20 سال به موفقیت عادت کرده‌اند و حالا چیزهای بیشتری می خواهند. من با هو کردن آن‌ها مشکلی ندارم. من اینجا ننشستم که به هواداران بگویم دست از هو کردن بردارید، فقط از بازیکنانم دفاع می کنم، چون بسیار جوان هستند و می دانم که دارند تلاش می کنند. کمی مشکل اعتماد به نفس دارند و همچنین ترکیب خیلی بالانس نیست. انتظار ندارم که مردم از اتفاقات پشت صحنه و تمرینات خبر داشته باشند، اما بدانید که این، لیگ برتر انگلیس است. بله ما خیلی ضعیف کار کرده‌ایم و هیچ بهانه‌ای برای آن ندارم."

4416