راهکار سرمربی اورتون برای بقا در لیگ برتر انگلیس

راهکار سرمربی اورتون برای بقا در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - شان دایچ برای نجات تیم در حال سقوط اورتون دست به هرکاری می‌زند.

به گزارش فوتبالی، بعد از تنها 1 برد در 9 بازی اخیر، یاران شان دایچ بین سه تیم انتهایی جدول قرار گرفته اند. سرمربی اورتون به خوبی می‌داند که زمان برای فرار از سقوط در حال اتمام است اما امیدوار است که تغییر در روال عادی شان بتواند مزیت بازی در خانه را برای آن ها افزایش دهد و شور و کمکی که نیاز دارند را برایشان فراهم کند. تنها 6 بازی برای تافی ها باقی مانده تا به رکورد 69 سال حضور مداوم‌ خود بیافزایند.

بهترین نمایش های آن‌ها وقتی بوده که در ورزشگاه خانگی شان، گودیسون پارک و مقابل هوادارانشان بازی کرده اند، 18 امتیاز از مجموع 28 امتیازشان در این ورزشگاه به دست آمده است.

از زمان روی کار آمدن شان دایچ در اواخر ماه ژانویه، بازیکنان با ماشین های خودشان به تمرین آمده اند اما با درخواست گروه طرفداران اورتونی، قرار است از این به بعد همه تیم با یک کاروان به ورزشگاه بیایند تا طرفداران بتوانند با پر کردن خیابان گودیسون و برپا سازی پرچم هایشان, مراسم خوش آمد گویی که اواخر فصل پیش داشتند را تکرار کنند.

شان دایچ در این باره گفت :' 'تمام اورتونی ها نه فقط آن هایی که به ورزشگاه می‌آیند ، می‌دانند که چقدر این دوره از بازی ها اهمیت دارد، کاروان خوش آمد گویی ایده جذابی است که فصل پیش هم به خوبی اجرا شد و تعدادی از گروه های هواداری، امسال هم به این موضوع اشاره کردند ،من هم با توجه به چیزهایی که از وقتی به اینجا آمده ام درموردشان شنیده ام احترام خیلی زیادی برایشان قائلم.''

او همچنین در ادامه گفت : ''آن ها می‌خواهند نقش خودشان را بازی کنند و امید دارند این کارشان تغییری ایجاد کند و ماهم از بازیکنان می‌خواهیم که آن ها نیز همین کار را بکنند. فکر می‌کنم این‌کار می‌تواند جو مثبتی را به وجود آورد اما تمرکز روی سوت شروع بازی باقی می‌ماند چون حضور طرفداران به تنهایی نمی‌تواند باعث بردن بازی شود و ما باید مطمئن باشیم که صرف نظر از حضور آن ها، چارچوب ذهنی صحیحی داشته باشیم.''

2102